İçeriğe git


Resim
- - - - -

Süperlig 10. Hafta: Gaziantep FK - Galatasaray (0-2)


  • Please log in to reply
154 replies to this topic

#141 Yasin Karabulut

Yasin Karabulut

    Pesimist

  • Administrators
  • 17.095 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:38 ÖS

Güvendiğini gostermeye çalışıyor yav, siz de nereden caksam diye bakmayin.

#142 almeyda

almeyda

    Senior Member

  • Members
  • 2.261 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:39 ÖS

Ahanda Taylan giriyor.


Almeyda koooooş


İn Taylan we trust 😀
  • duman bunu beğendi

Ne söylesen sen haklısın, aylar var ki görüşmedik. Bir köşede oturup da, bir kadehi bölüşmedik .


#143 duman

duman

    Senior Member

  • Members
  • 9.163 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:40 ÖS

İn Taylan we trust

 

Asistin asistini yapabileceği bir koşu attı ama top gelmedi. :D


IF SO POWERFUL YOU ARE, WHY LEAVE!?


#144 cozker

cozker

    Member

  • Members
  • 9.322 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:45 ÖS

Henüz çok genç olduğu için yavaş yavaş ısındırıyor takıma..

#145 Yasin Karabulut

Yasin Karabulut

    Pesimist

  • Administrators
  • 17.095 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:45 ÖS

Sheva deplasmanlar sende hocam bundan sonra.

#146 del piero10

del piero10

    Senior Member

  • SIT
  • 4.881 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:47 ÖS

Hadi bakalım yılmak yok, sezonun dönüm noktası bir maç..

Dedikten hemen sonra bunu demek istemezdim ama bu siktiğimin maçını hangi zihniyet cumartesi akşamına aldı acaba, bu da apayrı bir konu tabi..

Abuk sabuk terim usulü revizyonlara girmeden birkac müdahale ile sonuç odakli çıkıp alıp gelirsek isin rengi bir anda değişir..

 

abi ne diyosun, işin rengi değişir mi, döner mi buradan sezonun kaderi?


galatasaray ulan..

#147 Giga

Giga

    Odtülü Aslan

  • SIT
  • 27.269 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:59 ÖS

Valla Yasin ancak Polyanna senin yorumu yapardi. :)
İngilizler gibi toplu halde futbol oynamak, bir renge ve isme sahip olmak ve Türk olmayan takımları yenmek

#148 Sheva

Sheva

    Members

  • Members
  • 24.039 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 10:03 ÖS

Valla gençler hayat yordu son enerjimi de bu topige verdim daha da uzun bir süre imkanı yok..

Milli maç arasına giriyormuşuz öyle mi hiç haberim yoktu, yemin ediyorum bir de bugünkü maçın puan kaybı olsa kederden geçmezdi o ara..

Bundan sonrasını yazacak ise hal yok maalesef, belki sonra yazabilirim..

#149 almeyda

almeyda

    Senior Member

  • Members
  • 2.261 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 10:05 ÖS

Asistin asistini yapabileceği bir koşu attı ama top gelmedi. :D


Bir kere adı güzel kardesimin .

Ne söylesen sen haklısın, aylar var ki görüşmedik. Bir köşede oturup da, bir kadehi bölüşmedik .


#150 Yasin Karabulut

Yasin Karabulut

    Pesimist

  • Administrators
  • 17.095 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 10:10 ÖS

Abi sürekli bir ateş körükleme var, medya zaten agzinin icine bakıyor, gerekeni yapmış bence.

#151 USAtaraftar

USAtaraftar

    Junior Member

  • Members
  • 3.737 mesaj

Yayınlanma tarihi Bugün, 06:29 ÖÖ

Forum ahalisinden bir ricam olacak. Şirket parasını veriyor diye eğlencesine bir master programına başladım. Yaş 30ların ortasına gelince insan böyle şeylere ancak eğlencesine diye bakıyor heralde. Mayıs ayı sonuna kadar predictive bir model kurma projem var. Konuyu kaba taslak seçtim (Galatasaray maç skoru tahmini) ama nasıl bir şey yapacağımı henüz ben de bilmiyorum. User behavior data'sı toplamam gerekiyormuş, ben de maç sonu oyunculara yıldız verme data'sı toplamak istiyorum. Sizden rica etsem her maç sonunda bizim oyunculara performanslarına göre yıldız verir misiniz.

 

Mesela Gaziantep FK maçı sayfası aşağıdaki linkte. Önce üye olmanız gerekiyor, email adresinizi girerseniz her maçtan sonra o maçı yıldızlayın diye hatırlatma notu gönderebilirim. 

http://www.aslanyure...game/1573566693

hatta şurdan bu sezon izlediğiniz bütün geçmiş maçları oylarsanız harika olur (açılışı Denizlispor ile yaptık).

http://www.aslanyurek.com/en/games



#152 del piero10

del piero10

    Senior Member

  • SIT
  • 4.881 mesaj

Yayınlanma tarihi Bugün, 07:00 ÖÖ

şu an yazmıyor forumda ama eski forum yazarlarından scapula twitterda her hafta düzenli olarak bizim maçlarda puanlama yapıyor. son hafta ve yukarı gidince önceki hafta puanlamalarını bulabilirsin.

https://mobile.twitt...242951817797632
galatasaray ulan..

#153 Giga

Giga

    Odtülü Aslan

  • SIT
  • 27.269 mesaj

Yayınlanma tarihi Bugün, 07:52 ÖÖ

Askerden döndü mü Atahan acaba, askerdeyken puanları Fatih Demireli verecekti.


İngilizler gibi toplu halde futbol oynamak, bir renge ve isme sahip olmak ve Türk olmayan takımları yenmek

#154 del piero10

del piero10

    Senior Member

  • SIT
  • 4.881 mesaj

Yayınlanma tarihi Bugün, 08:13 ÖÖ

döndü aynen, attığım linkte belli oluyor zaten askere gittiği dönem :)
galatasaray ulan..

#155 USAtaraftar

USAtaraftar

    Junior Member

  • Members
  • 3.737 mesaj

Yayınlanma tarihi Bugün, 04:30 ÖS

İşte aynı şekilde sizden her hafta puanlama istiyorum, şöyle 20-30 kişi düzenli puanlarsa modele koyabileceğim önemli bir data olacak. 






0 kişi bu konuyu görüntülüyor

0 üye, 0 ziyaretçi, 0 gizli üye