İçeriğe git


Resim
* * * * - 1 oy

#89 Sofiane Feghouli


  • Please log in to reply
654 replies to this topic

#641 Saunders

Saunders

    Desmondo

  • Members
  • 7.453 mesaj

Yayınlanma tarihi 16 Ekim 2019 - 10:25 ÖÖ

Maşallah milli takımda burdakinin tam aksine kendini parçalıyor...

 

 

https://twitter.com/...194088079372288


Dean...

#642 Ferhat Karaca

Ferhat Karaca

    Senior Member

  • Administrators
  • 23.760 mesaj

Yayınlanma tarihi 16 Ekim 2019 - 12:39 ÖS

bu adama belhandaya kızdığımda çok daha fazla kızıyorum.hadi onun çapı bu kadar, babelin yaşı belli fiziken çok yetersiz tamam da arkadaş sen çok büyük maaş alıyorsun nasıl bu kadar salabilirsin kendini ? 


Somewhere in the world there is a defeat for everyone. Some are destroyed by defeat, and some made small and mean by victory. Greatness lives in one who triumphs equally over defeat and victory.


#643 F@biooO

F@biooO

    Senior Member

  • Members
  • 12.374 mesaj
  • LocationIstanbul

Yayınlanma tarihi 16 Ekim 2019 - 05:47 ÖS

2-0'ın rahatlığı ve gazıyla popülist hareketler içine girmiş. 

Ibo'dan Şovu Kes pankartını gönderiyorum. :D

 

O videodan sonra 5dk volta atmıştır.. .Zira adamın yok, doğal fitneşi bitik. 

 

Bu adamın temeli (ilk kontrol, top sürme vs ) Belo'nun aksine iyi, pas alışverişine doğru evrilebilir... Ideal 10 da değil, kanat da değil. İkisinin ortası...little little...



#644 F@biooO

F@biooO

    Senior Member

  • Members
  • 12.374 mesaj
  • LocationIstanbul

Yayınlanma tarihi 08 Kasım 2019 - 02:19 ÖS

Sağ kanatta tarak gibi oynamaya devam ediyor. 



#645 Yasin Karabulut

Yasin Karabulut

    Pesimist

  • Administrators
  • 17.114 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:01 ÖS

10 no icin Belhanda'dan yeğdir imajı bıraktı bende.

#646 MarMara

MarMara

    Amasra'lı

  • Members
  • 5.826 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:03 ÖS

Kuzey afrikalılara ölüm. (Futbol için)

Kral öldü , Yaşasın Kral!


#647 duman

duman

    Senior Member

  • Members
  • 9.195 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:06 ÖS

Zorluk düzeyi yüksek maçlarda bugün olduğu gibi rahat oynayamaz Feghouli. Gol attı, 2 direk var. Şanssızdı bu yönüyle ama olacak gibi de durmuyor.


IF SO POWERFUL YOU ARE, WHY LEAVE!?


#648 del piero10

del piero10

    Senior Member

  • SIT
  • 4.894 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:07 ÖS

mis gibi oynadı adam yahu abartmayın bişeyi de. 3 gol atıyordu herif deplasmanda, ne yapacaktı başka. sene başından beri gelen hiç tatil yapamamanın getirdiği bir yorgunluğu var, onu da halletmesi gereken kişi hoca zaten.
galatasaray ulan..

#649 duman

duman

    Senior Member

  • Members
  • 9.195 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:08 ÖS

mis gibi oynadı adam yahu abartmayın bişeyi de. 3 gol atıyordu herif deplasmanda, ne yapacaktı başka. sene başından beri gelen hiç tatil yapamamanın getirdiği bir yorgunluğu var zaten, onu da halletmesi gereken kişi hoca zaten.

 

Yok abi 2 sezon önceki vurdumduymaz hallerde Feghouli. Şu oynadığı oyunun geçen sezonun 2. devresinde oynadığı oyunla hiç alakası yok. Adam iyi oyuncu, kalitesini tartışmıyorum. Ancak mutlu değil bu adam. Her halinden belli. Golden sonra suratına bak, hışıma bak. Sevinmiyor bile, sinir çıkartıyor. 


IF SO POWERFUL YOU ARE, WHY LEAVE!?


#650 del piero10

del piero10

    Senior Member

  • SIT
  • 4.894 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:12 ÖS

abi adam geçen sezon 2. yarı takımı taşıyıp şampiyon yaptı, yetmedi hiç dinlenmeden cezayirle afrika kupasına gidip orada da şampiyon oldu. bir de üstüne kendisine verilen izni bile kullanmayıp apar topar sezon başı kampına katıldı. şu an saha ortasına yığılıp kalması gerekiyor normalde ama zayıf fiziğine rağmen yine elinden geleni yapmaya çalışıyor. hoca asıl olması gereken hocalığı yapabilse bunun farkında olup feghouli gibi bir adamı artık emre morla olur, başkasıyla olur idareli şekilde kullanır, yine 2. yarıya formda ve fizikli bir şekilde sokmaya çabalar.
galatasaray ulan..

#651 F@biooO

F@biooO

    Senior Member

  • Members
  • 12.374 mesaj
  • LocationIstanbul

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:16 ÖS

Yamacına açık lazım bunun...  Mor ile bir kez oynadılar diye hatırlıyorum, bir daha da nasip olmadı, tuhaf.

 

3-4-2-1'de Mariano yerine Cafu olsa yine olur.... 



#652 duman

duman

    Senior Member

  • Members
  • 9.195 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:21 ÖS

abi adam geçen sezon 2. yarı takımı taşıyıp şampiyon yaptı, yetmedi hiç dinlenmeden cezayirle afrika kupasına gidip orada da şampiyon oldu. bir de üstüne kendisine verilen izni bile kullanmayıp apar topar sezon başı kampına katıldı. şu an saha ortasına yığılıp kalması gerekiyor normalde ama zayıf fiziğine rağmen yine elinden geleni yapmaya çalışıyor. hoca asıl olması gereken hocalığı yapabilse bunun farkında olup feghouli gibi bir adamı artık emre morla olur, başkasıyla olur idareli şekilde kullanır, yine 2. yarıya formda ve fizikli bir şekilde sokmaya çabalar.

 

Yorgunluğunun farkındayım. Adamın kafa başka yerlerde sanki. Yani başka bir sorun var gibi geliyor bana. Ciddi bir kadro değişim yaşıyoruz. Bu rahatsızlık yarattı gibi sanki.

 

Bu arada Afrika Kupası'ndan sonra izin kullanmayıp gelmesi bir hata sanki. Dinlense daha iyi olurdu. Hani yeni transfer olursun anlarım. Bir an önce gideyim, evime yerleşeyim, takımla kaynaşayım, hoca ile iletişim kurayım, antrenman tesislerini göreyim vs dersin. Bu adamın bunların hiç birisine ihtiyacı yok. Dinlenip gelmiş olsa bize 90 dakika somut performans verirdi.


IF SO POWERFUL YOU ARE, WHY LEAVE!?


#653 Yasin Karabulut

Yasin Karabulut

    Pesimist

  • Administrators
  • 17.114 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:22 ÖS

Yamacına açık lazım bunun... Mor ile bir kez oynadılar diye hatırlıyorum, bir daha da nasip olmadı, tuhaf.

3-4-2-1'de Mariano yerine Cafu olsa yine olur....


Aynen oyle

#654 Giga

Giga

    Odtülü Aslan

  • SIT
  • 27.310 mesaj

Yayınlanma tarihi 09 Kasım 2019 - 09:32 ÖS

Hucumda top ayagindayken var, yanindan adam gecerken yok.
İngilizler gibi toplu halde futbol oynamak, bir renge ve isme sahip olmak ve Türk olmayan takımları yenmek

#655 frodo555

frodo555

    Artista!

  • SIT
  • 10.878 mesaj

Yayınlanma tarihi 11 Kasım 2019 - 04:30 ÖS

Çok erken form tutmaya başladı.. Korkuyorum ya seydi!  :lol:


Galatasaray'dan gitmek isteyen gönderilir; hep öyle olmuştur. İstemeyen de gitmemiştir (Metin Oktay).


I'm forever blowing bubbles / pretty bubbles in the air / They fly so high, they reach the sky / And like my dreams they fade and die /

Fortune's always hiding / I've looked everywhere / I'm forever blowing bubbles / Pretty bubbles in the aeee!!





0 kişi bu konuyu görüntülüyor

0 üye, 0 ziyaretçi, 0 gizli üye