İçeriğe git


Resim
* * * - - 2 oy

Forum Kullanıcıları Keyif Köşesi


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
237 replies to this topic

#221 InSoMNiAsTaN

InSoMNiAsTaN

    Senior Member

  • SIT
  • 5.280 mesaj

Yayınlanma tarihi 15 Şubat 2014 - 10:21 ÖÖ

ipml.jpg

 

Bu da bizim Baba-Oğul sabah keyfimiz :)

 



#222 Galathian

Galathian

    Members

  • Members
  • 3.961 mesaj

Yayınlanma tarihi 15 Şubat 2014 - 02:27 ÖS

Çok yakışıklı kerata. Çapkınlık da varsa çok can yakar ileride. :)


"Galatasaray'ın bu kahraman evlatları, 500 yıllık bu vatan topraklarını kurtarmak için şehid düştüler."

 

Ahmet Muhtar Bey, İdris Bey, Fuad Bey, Arif İsmail Bey, Ahmet Refik Bey, Cahid Bey, Cemil bey, Halid Fuat Bey, Muzaffer Bey, Vecdi Bey, Hasnun Galib Bey, Mehmet Ali Bey, Aziz Ulvi Bey, Agop Elmasyan Bey, İbrahim Orhan Bey, Said Fuad Bey, Neş'et Bey, Mehmet Refik Bey, Cevad Bey, Halet Bey, Memduh Bey, Hasib Bey, Celal İbrahim Bey, Ahmed Hamdi Bey, Mehmed Ali Bey, Sadi Bey, Fatin Bey.

 

"Ruhları şad olsun."


#223 ÖNDER RB

ÖNDER RB

    Members

  • Members
  • 25.273 mesaj

Yayınlanma tarihi 24 Şubat 2014 - 12:00 ÖÖ

İbo hayırdır havai fişek falan, kendini aştı siteniz :)

#224 Ibrahim

Ibrahim

    Senior Member

  • Members
  • 6.621 mesaj

Yayınlanma tarihi 24 Şubat 2014 - 05:53 ÖS

Abi sorma ya. Asker gönderiolar da. Baya geç bi saatte 15. kattaki insanların pencere dibinde havai fişek patlatıyo herifler. İnsanların yaşlısı hastası bebeği var mı düşünen yok. Tam bi barzoluk yani.
TT Arena Delisi

#225 ÖNDER RB

ÖNDER RB

    Members

  • Members
  • 25.273 mesaj

Yayınlanma tarihi 25 Şubat 2014 - 06:39 ÖS

öküzler bir de apartmanların arasından atıyordu, git güvenliğin orada at bari



#226 Ibrahim

Ibrahim

    Senior Member

  • Members
  • 6.621 mesaj

Yayınlanma tarihi 26 Şubat 2014 - 12:28 ÖÖ

öküzler bir de apartmanların arasından atıyordu, git güvenliğin orada at bari

 

aynen... moda oldu ya... ben askere giderken sadece meşale yakılmıştı. havai fişek tam bi salaklık :)


TT Arena Delisi

#227 kajganic

kajganic

    Senior Member

  • Members
  • 3.968 mesaj

Yayınlanma tarihi 24 Ağustos 2014 - 06:49 ÖS

Miraç nerelerdesin ? Geleneksel Gün batımı keyif fotolarını bekliyoruz  ;)


They Will Come Back !!

#228 osvaldo

osvaldo

    Junior Member

  • Members
  • 30.887 mesaj

Yayınlanma tarihi 24 Ağustos 2014 - 08:38 ÖS

Miraç nerelerdesin ? Geleneksel Gün batımı keyif fotolarını bekliyoruz  ;)


Mirac feyzbukta bol bol gun batiriyor ahmet abi. sen bosver Miraci da kis gelmeden biz gunu kordonda batirlaim bi aksam izmir tayfa olarak :)
10 HAGI

#229 heroesoflife

heroesoflife

    Senior Member

  • SIT
  • 2.669 mesaj

Yayınlanma tarihi 24 Ağustos 2014 - 08:55 ÖS

Cevap : Forum Kullanýcýlarý Keyif Köþesi

hxwlx.jpg

Ahtapotu Elimle yakaladýðýmýn resmidir :)
.
hxwnq.jpg

Haþlanmaya Hazýr hale getirildi
.
hxwpk.jpg

Haþlandý temizlendi
.
hxwqd.jpg

Salata haline geldi
.
hxwqz.jpg

50 lerden kalma 48929 No lu þiþeye meze oldu

Sneijder Bekleniyor :D




.

Abi ilk resmi gorunce acik yazayim midem bulandi ama son resimdeki rakıyla mukemmel  :)



#230 kajganic

kajganic

    Senior Member

  • Members
  • 3.968 mesaj

Yayınlanma tarihi 24 Ağustos 2014 - 09:22 ÖS

edit


They Will Come Back !!

#231 kajganic

kajganic

    Senior Member

  • Members
  • 3.968 mesaj

Yayınlanma tarihi 24 Ağustos 2014 - 09:23 ÖS

Mirac feyzbukta bol bol gun batiriyor ahmet abi. sen bosver Miraci da kis gelmeden biz gunu kordonda batirlaim bi aksam izmir tayfa olarak :)

 

Valla benim İzmir'e gelişim Kurban bayramı sonrası Ekim ortası  olacak .6.haftada fener maçına denk geliyor ''Ya  gün batar ,ya takım !!''  :D 

 

Abi ilk resmi gorunce acik yazayim midem bulandi ama son resimdeki rakıyla mukemmel  :) 

 

Ahtapot salata candır  :P


They Will Come Back !!

#232 ToTeM MiRaÇ

ToTeM MiRaÇ

    Senior Member

  • Members
  • 8.175 mesaj

Yayınlanma tarihi 02 Eylül 2014 - 05:11 ÖS

Miraç nerelerdesin ? Geleneksel Gün batımı keyif fotolarını bekliyoruz  ;)

 

Abi çok özür dilerim bu kısmı görmemişim...

 

Müsaadenle şu klasik sorumu sorayım :)


raki3mzeson.jpg


#233 ToTeM MiRaÇ

ToTeM MiRaÇ

    Senior Member

  • Members
  • 8.175 mesaj

Yayınlanma tarihi 02 Eylül 2014 - 05:15 ÖS

Güneş tam kıvama gelmişken,  şu güzellik karşısında içtiğim 2 duble rakının günahı büyük olur mu Ahmet abi?

 

hNFl7t.jpg


raki3mzeson.jpg


#234 kajganic

kajganic

    Senior Member

  • Members
  • 3.968 mesaj

Yayınlanma tarihi 02 Eylül 2014 - 08:08 ÖS

Güneş eğilip de denizi öpüyor ya ,işte o anda içinde bir telaş  oluşmuyor ;

 rakı,roka ve balıkla cilveleşemiyorsan .

İşte o zaman  günaha girersin.!! Hakkını vereceksin :) 

 

Ve fonda kısık sesle salondan balkona doğru kulağını okşayan bir müzik Afiyet olsun .;)

 

 


They Will Come Back !!

#235 ToTeM MiRaÇ

ToTeM MiRaÇ

    Senior Member

  • Members
  • 8.175 mesaj

Yayınlanma tarihi 04 Eylül 2014 - 07:53 ÖÖ

Eyvallah berhudar ol abi :)


raki3mzeson.jpg


#236 kajganic

kajganic

    Senior Member

  • Members
  • 3.968 mesaj

Yayınlanma tarihi 26 Mayıs 2015 - 12:11 ÖÖ

ŞEN OLA CİMBOM ŞEN OLA  :P  :wub:  :) 

 

P5241250_2.jpg


They Will Come Back !!

#237 frodo41

frodo41

    Senior Member

  • Members
  • 4.815 mesaj

Yayınlanma tarihi 26 Mayıs 2015 - 10:08 ÖÖ

Guzel bir single grain yada bourbon viski yaninda kuba purosu buda benim keyfim 


We fucking played great the whole season. Johan Elmander 13.May.2012

#238 Ibrahim

Ibrahim

    Senior Member

  • Members
  • 6.621 mesaj

Yayınlanma tarihi 28 Mayıs 2015 - 11:22 ÖS

Rakı yanına mezeniz benden :) 

 


TT Arena Delisi