İçeriğe git


Resim
- - - - -

Eski Futbolcumuz Elano Blumer


  • Please log in to reply
2121 replies to this topic

#1 geceyol20XX

geceyol20XX

    Junior Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:37 ÖÖ

yýllar sonra bu forumda ve bu topic de...
hayýrlý olsun..
Elano ihtilal gibi bir transferle Galatasaray da..efemm..:)

köpekler istedi diye atlar ölmez... o kadar iþte..

Eklenmiş Resim

#2 JORDAN

JORDAN

    Junior Member

  • Members
  • 4.609 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:41 ÖÖ

Hosgeldin, nerelerdesin sen? Elenor kaynagin nedir?

#3 geceyol20XX

geceyol20XX

    Junior Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:42 ÖÖ

www.galatasaray.org...
gstv

ve bennn..jordan ým..daha ne olsun..:)

#4 Umutcan

Umutcan

    TORANJ

  • Members
  • 3.325 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:43 ÖÖ

Gece gece küfür ettim lan. :D Lan bu ne lan. :D Elano lan bu. :D Bizim Elano :D Allahým, sana geliyorum :D asdfgasdgasdg Ananýzý etmeye yemin ettik :D Önder abi, inan inan gelmiþ yahu. :D

#5 Umutcan

Umutcan

    TORANJ

  • Members
  • 3.325 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:44 ÖÖ

Hosgeldin, nerelerdesin sen?

Elenor kaynagin nedir?


Geldi yahu :D

#6 Umutcan

Umutcan

    TORANJ

  • Members
  • 3.325 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:44 ÖÖ

Bu arada Geceyol? Bizim Geceyol mu?

#7 chivu

chivu

    Junior Member

  • Members
  • 2.013 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:44 ÖÖ

Baba sen de hoþgeldin :) Kaç sene oldu yav. Sen en son buralarda yazarken ben daha üniversiteye baþlamýþtým :)

#8 Namelessonegs

Namelessonegs

    Aslan

  • SIT
  • 35.866 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:45 ÖÖ

http://www.galatasaray.org

Ulan gene gec kaldýk duyurmaya..:)

Bir arkadasa formalara bak diye link attým,sonra kendimde týkladým..Karsýma Elano cýktý..Allahým mukemmel otesi bir transfer, yaratýk transfer...Allah razý olsun Haldun senden..Büyüksün..Yürüyedurun!

#9 geceyol20XX

geceyol20XX

    Junior Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:45 ÖÖ

geldi..ve hem karþýyaka da hem..basýnda deprem var jordan ým... saat tsi:03:00 ve ben gündüz konuþan her fenerliyi uykudan kaldýrýp küfür ederek uyandýrýyorum.. üzerimde de mor forma var:) uahahah

#10 USAtaraftar

USAtaraftar

    Junior Member

  • Members
  • 3.719 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:46 ÖÖ

Ohhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

#11 USAtaraftar

USAtaraftar

    Junior Member

  • Members
  • 3.719 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:46 ÖÖ

Helal olsun be, hakikaten manyak bi transfer!

#12 geceyol20XX

geceyol20XX

    Junior Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:47 ÖÖ

size de nutlu geceler..chivum..umutcaným.. hoþbulduk.. buradaydým..ama yazmýyordum... kýsmet elanoyaymýþ:)

#13 Milan

Milan

    Senior Member

  • Members
  • 520 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:48 ÖÖ

beyler kadro cizin kadro!! Brezilyali aldimmi adam gibisini alacan, oyle 5ci sinif brezilyalilarla olmiyor bu is :D

#14 Umutcan

Umutcan

    TORANJ

  • Members
  • 3.325 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:50 ÖÖ

Allah be!

Allah be!

Ne ugurlu adamsin sen Ugur :)


Yasin abi, sen de askerlik arkadaþýnmýþsýn gibi konuþuyosun.

Biz burada Geceyolcularý faný'yýz, elimiz titriyor yazarken ehehehe. :)

#15 geceyol20XX

geceyol20XX

    Junior Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:51 ÖÖ

:) yasinim... son günlerde tüpçü ile ilgili bi sýkýntým vardý.. saðolsun haldun kardeþim çözdü... uðurluyumdur...ben istanbula geliþinde de kewell ilen ayný uçaktaydým...mübarek adam olduðum için kameralara yansýmadý:)

#16 USAtaraftar

USAtaraftar

    Junior Member

  • Members
  • 3.719 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:52 ÖÖ

Ben bu adamin ugruna Pes'te kac kere Manchester City ile oynadigimi bilirim. Elano, Futbol camiasinin en underrated adamlarindan. Off kadro hakikaten bomba oldu. Lincoln tarzi birini bu sene cok arariz diyordum ama onu da doldurduk. Disiplinli hoca, muthis bir kadro. UEFA'yi tekrar almayan duuuuuuuuuuuuuuuuut olsun!

#17 Umutcan

Umutcan

    TORANJ

  • Members
  • 3.325 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:53 ÖÖ

Ya moraracaðýz, ya morartacaðýz; ya herro ya merro ulan :D

#18 Namelessonegs

Namelessonegs

    Aslan

  • SIT
  • 35.866 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:54 ÖÖ

Yanlýz duran toplarda yaratýklastý..Ne olacak simdi? Simdi formamýzýn morlugu suratlarýna yansýycak paket transfer yapanlarýn hahahah :D

#19 Namelessonegs

Namelessonegs

    Aslan

  • SIT
  • 35.866 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:55 ÖÖ

yýllar sonra bu forumda ve bu topic de...
hayýrlý olsun..
Elano ihtilal gibi bir transferle Galatasaray da..efemm..:)

köpekler istedi diye atlar ölmez... o kadar iþte..


Valla cok memnun oldum tanýstýgýma..Bu guzel haberi verdikten sonra hicbir yere býrakmayýz:)

#20 geceyol20XX

geceyol20XX

    Junior Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 mesaj

Yayınlanma tarihi 30 Temmuz 2009 - 02:58 ÖÖ

rahat ol yasin.. unutmaki ..uyumayanlar..uyuyanlarý asla unutmazlar:) yine kimi aldun..haldun!




0 kişi bu konuyu görüntülüyor

0 üye, 0 ziyaretçi, 0 gizli üye